Hürriyet

18 Temmuz 2014 Cuma

Battaniye yapacağım 2

Evet, battaniye için aramalarım ve denemelerim devam ediyor.  Aralık ayına yetiştireceğim için vaktim var diye rahatım ama zaten elimde de deneme yapmak için çok fazla ip alternatifim yok maalesef, o yüzden de tek renk yada 2 renkle deneyebileceğim modelleri yapıyorum şimdilik.
Hangi iple yapmalıyım ona da karar vermiş değilim henüz. Hem ağır olmasın istiyorum, hem de yumuşak ve yıkamaya gelen bir ip olsun istiyorum. Geçen yıl katıldığım bir battaniye etkinliği vardı, orada Nako Lüks Bonbon kullandık. Ancak bittiğinde oldukça ağır bir battaniye oldu. Hatta ben onu battaniye olarak değil ama balkonumuzdaki salıncakta örtü olarak kullanıyorum. Yine aynı şekilde, %100 akrilik bir ip ile de ripple-zigzag battaniye örmüştüm, aynı sorun orada da vardı. O yüzden iplik ve marka seçimimde daha dikkatli olmalıyım. Ama önce modelime karar vermem lazım
Bugün, http://crochetspot.com adresinde bulduğum, Granny Square with Flowers isimli modeli denedim. Yine elimdeki %50 pamuk %50 bambu olan Nako Estiva ile denedim. Zaten şu anda elimde bu markanın iki ayrı renk ipi var, onlarla idare edeceğim bir müddet.
Buyurunuz bu günkü motifime.

Orjinal motif ve açıklamalar için :
 http://www.crochetspot.com/crochet-pattern-granny-square-with-a-flower/
Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder