Hürriyet

13 Haziran 2014 Cuma

Bebek battaniyesi

Merhaba sevgili dostlar, bugün kızımın 3 yıllık okulöncesi eğitimini tamamladığı gün olduğu için ve anne ve babası olarak bizleri duygulandırdığı, mutlandırdığı ve umutlandırdığı için Edamı yazacaktım size ama sonra kendi kendime çok duygusalım bugün, kalsın sonra yazarsın Hülya deyip, kızımın bugün yarın doğum bekleyen öğretmeni için ördüğüm bebek battaniyesini paylaşayıp istedim.
Kızımın sınıf öğretmenlerinden biri ilk bebeğini kucaklamak için gün, hatta dakika sayıyor diyebilirim. Bu sabah karnelerini vermeye geldi ama sonrasında onca telaş ve heyecanın arkasından soluğu hastanede almış olabilir.

Bebek için ne yapayım ne yapaım derken, uzun zamandır denemek için neden aradığım bir motifi kullanarak bir bebek battaniyesi yapmaya karar verdim. Bir de bebeğin kız olacağı kesinleşince, renklerde kendini belli etti ve sonuçta bu battaniye ortaya çıktı. Bitde kenar süsü yaptım daha da bir içime sindi. Bugün öğretmeni de beğendi, umarım severek sağlıklı günlerde kullanmak nasib olur.



Şimdilik hoşçakalın, sevgiyle kalın

3 yorum:

  1. Ne mutlu size,allah okul hayatında hep basarılar getirsin inşallah.Beinm oğlum 4 yasında bize daha var :)

    YanıtlaSil
  2. Benim kızım da 5,5 yaşında. Yani size de çok fazla kalmamış, geri sayım başlamış denilebilir. Rabbim hepsine zihin açıklığı versin.

    YanıtlaSil
  3. Battaniye tek kelimeyle süper ötesi.Ellerinize sağlık, ama laf olsun diye değil.Gerçekten ne kadar emek verdiğinizi tahmin edebiliyorum.

    YanıtlaSil