Hürriyet

2 Haziran 2014 Pazartesi

Bale Gösterimize Hazırlanıyoruz!

Canım kızım, Edam, nazlı bebeğim, yürümeye başladığından beri ya koşuyor ya dans ediyor. 

Hal böyle olunca  biz de geçen sene okullar başlarken tuttuk elinden gittik bir bale okuluna. 2 senedir, Cumartesi ve Pazar günlerimiz orada geçiyor ve Eda çok keyif alıyor. 

Yine yıl sonu geldi, ve yine gösteri zamanı.... Dansı da gösteriyi de çok ciddiye alıyor ve büyük bir heyecanla hazırlanıyor gösterisine... 

Gösteri, Pera Güzel Sanatlar Lisesi Bale Bölümünün gösterisi olduğu için, sadece çocukların bale gösterisi değil, lise bölümünde eğitim gören ablaların da gösterileri var. Bizim minikler de abla balerinlerin gösterilerinden önce minik bir gösteri yapıyor olacaklar. 

Gösteri davetiyesinin görseli de çok güzel. Hepimizi sardı bir heyecan.

Şimdiden kızçeme başarılar diliyorum, ayakları düz bassın ve yolu açık olsun....

Sevgiyle kalın....

4 yorum:

  1. çok güzel, heyecan ve özenle hazırlanıyor çocuklar... keyifle bale yapıyor olması da ayrı güzel... Dilerim harika bir gösteri olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim teşekkür ederim iyi dilekilerin için, şimdilik keyifle devam ediyoruz:)

      Sil
  2. Çocuklar için bale çok iyidir ,omurgası düzgün olur,oturup kalkması öyle.Ben kızımı kısa süre gönderebilmiştim yürüyüşü bile değişmişti.Keşke 4-5 sene gönderebilseydim,eminim daha çok faydasını görürdüm.Münkünse devam edin derim,çok tatlı minik maşallah,eminim çok başarılı bir gösteri olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısınız Nursel hanım, henüz ikinci yılımız olmasına rağmen duruşunda dikkat çekici bir fark var. Balerin omasın gerekmiyor ama bizimde anne ve babası olarak gönlümüzden geçen bale eğitimini tamamlaması. Bu eğitimin yaşamı boyunca pozitif etkilerini göreceğini düşünüyoruz. Ama henüz 5,5 yaşında önümüzdeki yıllar neler getirecek bakalım bize...

      Sil