Hürriyet

1 Mayıs 2014 Perşembe

Yola çıkanlar

Bu aralar pek bir üretken hissediyorum kendimi. Elimde bir sürüyarım işim var ama her birinin ufacık tefecik işleri kaldı, son ütülerini yapıp dolaptaki yerleri alacaklar. Ve tabiki giydikçe de resimleyip paylaşacağım.


İlki sol üst köşe; bir kot etek, spor dikişlerini ne renk yapmalıyım diye dnemeler yaparken eşim "üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun" deyince kırmızı da karar kılınmış oldu. Elimde uygun kot fermuarı olmadığı için beklemede. Bu hafta yapılacak alışveriş ile tamamlanacak.

Sağüst köşe de bir elbise var. Sevgili meraklı çekirgelerin geçtiğimiz ay yaptığı etkinlikten yola çıkarak bir kalıptan çıkabilecek farklı model uygulamalarının 1incisi. Düşük kol bir elbise. Kumaşım çok güzel, kendinden dantel efekti olan bir kumaş, hatta bu elbisemden kalan parça ile Eda'ma bir etek yapmıştım ve paylaşmıştım. Bu elbisem etek boyu için bekliyor. Etek boyunu alma konusunda bana yardımcı olacak bir arkadaş bekliyor.

Sol alt köşe bir bluz. Yine aynı kalıp kullanıldı ama bu sefer kollarına verev bir bant koydum, bir verev bantta ön tarafına koyup önde bir çıt açılacak. Ama bunu nasıl yapacağım ile ilgili bir fikrim yok, araştırmalarım devam ediyor. Het türlü öneriye açığım.

Sağ alt köşe, yine aynı kalıp, turvakar kollu, hafif kayık yakalı, önünde bir cebi ve cebinin üzerinde ütü ile yapışan süslemesi olan penye bir bluz. Bunda yapılacak pek bişi kalmadı. Ütü bekliyor.

En kısa zamanda bitirmek ve bitmiş halleriyle resimlemek üzere.

Sevgiyle kalın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder