Hürriyet

29 Mayıs 2014 Perşembe

Okunacaklar listesi

Aslında iyi bir kitap okuru olduğumu söyleyebilirim. Hayatım boyunca da düzenli olarak kitap okudum. Başucumdan kitap hiçbir zaman eksik olmadı.
Bunun için sanırım sevgili ilkokul öğretmenim Mesude Oskay hanımefendiye teşekkür etmem gerekiyor.   Bir de lise de bir edebiyat öğretmenimiz vardı ki Recep Engin beyefendi, gerçekten bana kitap okumayı öğreten, sevdiren, önümde yol açan insandır kendisi. Her ikisini de saygı ve hürmetle anıyorum.
Doğup büyüdüğüm evde annem ve babam daha ziyade iyi birer gazete okuyucusudurlar. Şimdilerde yaşları 80leri devirmiş olmalarına rağmen halen günde 3-4 ciddi gazetenin, Sözcü, Cumhuriyet, Aydınlık ve bizim evin ben kendimi bildim bileli değişmez gazetesi Hürriyet, tüm köşe yazarlarını okurlar.
Yani, okuyan bir ev ahalisi, okumanın önemini benimsetmiş, öğretmiş öğretmenlerle birleşince bendeniz de kitabı eksik olmayanlardan hatta yedekli olanlardan oluverdim.
Umarım bu zevki kızıma da aşılamayı başarırım. Şimdilik kitabı bana okutmadan uykuya geçmeyi başaramıyor, dileğim kendi kitabını okumaya başladığında da bu alışkanlığının değişmemesi.
Neyse dostlar, uzun lafın kısası. Ben bugün yine kitap aldım kendime onları sizinle paylaşayım istedim neler anlattım neler.... İşte aldığım kitaplar...


Tıpba Sarıünal'ın kitabını http://banucabirseyler.blogspot.com.tr blogunun sahibesi Banu hanımın tavsiyesi ile not etmiştim ve aldım, birde yine kitaplar hakkındaki yazılarını takip ettiğim http://qunegond.wordpress.com/2014/05/24/golgeler-ve-hayaller-sehrinde-murat-gulsoy/ blogundan not ettiğim Murat Gülsoy'un Gölgeler ve Hayaller Şehrinde okuma sırasında yerlerini aldılar. Birde D&R Can yayınlarının bazı kitaplarını 5TL ye etiketlemiş, onların içinden de diğer 3 kitabımı seçtim.
Okudukça duygularımı paylasmak üzere, sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. İyiki blogumu ziyarete gelmişsiniz de sizi keşfetmişim.Hem hobilerinizin olması hem okumayı sevmeniz üretken bir insan olmanız ne güzel. Başarılar.İzlemeye almayı beceremedim bir türlü. Her zaman beklerim modailenefes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de ziyaretiniz ve nazik mesjınız için çok teşekkür ederim. İyi ki gelmişsiniz ve beni yüreklendiren bu mesjı bırakmışsınız. Yeniden görüşmek üzere. Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil