Hürriyet

24 Mayıs 2013 Cuma

Eda'nın gelinliği

Geçtiğimiz hafta canım yiğenimin düğünü vardı ve eee büyük kız gelin olurda küçük kız gelin olmak istemez mi? İster tabiki. Hatta, bir de kendine damat bulmak istedi, buldu da. Epey zamandır kahve merasimi için hazırlık yapıyor ve arkadaşı Yağız Taha geldiği zaman Ona nasıl kahve ikram edeceğini prova edip duruyor... Büyük kız sayesinde benim kızımın da gözü erken açıldı. Hayırlısı artık.

Büyük kızımıza gelinlik ararken, benim kızım da tutturdu ben de gelinlik giyeceğim diye. Büyük gelinden izin istedik ve kabul edildi isteğimiz. Böylelikle benim kızım da düğünde gelinlik giyecekti.

Sıra geldi gelinlik aramaya. Küçükler için çok fazla alternatif yok maalesef. Olanlar da sıra savmaca durumunda. Ne kullanılan malzemeler ne de modeller arzu ettiğimiz gibi değillerdi. Ve böylelikle iş düştü başa.

Önce Sultanhaman tarafına gidip bütün gelinlik kumaşı satan mağazalar gezildi. Kumaşlar görüldü ve eve dönüldü. Ne malzemeler var, ne yapabilirim karar verdim.

Üzerinde papatyalar olan bir tülü çük beğenmiştim. Bununla tam daire kloş etek yapmaya karar verdim. Üzerine, saten karpuz kollu bir üst yapacaktım ve kollarını yakasını eteğindeki papatyalarla süsleyecektim. Eteğin içerisine is kat kat mor tülle destekleyerek kabartacaktım. ve belinde de mor tülden bir kurdele ile tamamlayacaktım gelinliğini kızımın. En zor kısmı karar vermek, karar verildikten sonra gidip dikmeye karar verdiğim gelinlik için uygun kumaşları alıp geldim.

Gelinlik bittikten sonra evde bulunan taşları ütüyle yapıştırarak üst bedene ve belindeki kuşağa biraz ışıltı verdim.

İşte diktiğim gelinlik. Ben çok beğendim, kızım tek kelimeyle ba-yıl-dı!. Görenler beğenilerini defalarca belirttiler. Yanında nazar boncuğu olan kim varsa kızımın üzerinde bir yerlere yerleştirdi.








Nasıl beğendini mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder