Hürriyet

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Bıraktığım izler de azalıyor!





Sevgili Anneciğim,

İşte sana evin her köşesinde,
Mobilyalarda, duvarlarda,
Hergün temizlemekten bıktığın,

Parmak izlerim.

Gün geçtikçe büyüyorum ve
Bıraktığım izler de azalıyor.

Bunun için sana,
Küçük sevimli ellerimin izlerini,
Anneler günü hediyesi olarak verip
Nice mutlu yıllar diliyorum,

Seni Seviyorum
EDA


Kızımın benim için hazırladığı anneler günü hediyesi.

Dün okulda muhteşem bir gün geçirdim. Kızım ve sınıf arkadaşları harika bir gösteri hazırlamışlar. Öğretmenlerinin ellerinden öpmek lazım. Onca çocuğu, öylesine muhteşem bir gösteriye hazırlamak nasıl bir beceri nasıl bir yetenek ve nasıl bir sabır işidir bilemiyorum, hayal bile edemiyorum. Ben evde bir tek kızımla yapmasını istediğim şeyi yapmasını istediğim zamanda yaptırabilmek için neler yapıyorum neler de ya oluyor ya da olmuyor. Hiç garantisi yok. Ama dün, hiç bir aksama olmadan, bütün çocuklar hepsi ne yapmaları gerekiyorsa, ne zaman yapmaları gerekiyor onu yaptılar ve çok da güzel yaptılar.

Biz anneler, babalar, anneanneler, babaanneler, dedeler, halalar, teyzeler, dayılar, amcalar, yengeler, ağabeyler, ablalar kimler varsa gösteriyi izlemeye gelen, herbiri, hiç saklamadan, saklanmadan gözyaşları içinde izlediler bütün çocukları, nasıl bir çoşku, nasıl bir heyecan vardı anlatamam. Sanki bir pop-star konseri izliyor gibiyik. Tezerahutlar, ıslıklar, alkışlar muhteşemdi.

Biz bu sefer, resim ve video kaydına girmedik. Yoksa, kayıt yapacağız, resim çekeceğiz derken anı kaçırıyoruz diye düşüdük. Ama okul, bu konuda ki hissiyatımızı anlamış olmalı ki profosyonel bir fotoğraf ve video ekibi ile bütün gösteriyi kayıt altına aldı. Biz de rahat rahat anın tadını ve keyfini çıkarttık.


Ve günün sonunda, çocuklarımız bizim için hazırladıkları hediyeleri verdiler. Eminim ki, ömrümün sonuna kadar saklıyacağım bir hediye olacak bu.

İyiki benim kızım olmuş, iyi ki beni anne olarak seçip gelmiş. Beni anne yaptığı için kızıma nasıl teşekkür ederim bilmiyorum... Umarım Onun için çok iyi bir anne olmayı başarabilirim....

Seni seviyorum Edam... Kızım.... Kuzum......


Bu vesile ile tüm annelerin anneler günü kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder