Hürriyet

10 Nisan 2013 Çarşamba

Yine Çarşamba Pazarına gidildi!

Bu hafta aklıma koymuştum Çarşamba pazarına gidip alışveriş yapmayı. 

Evde bir sürü dikilecek kumaşım varken ve ben henüz bunların hepsini dikecek vakti bulamamışken niye gidilip de daha fazla kumaş alma ihtiyacı duyulur ben bilemiyorum ama alınan kararın sonucunu sizinle bugün paylaşıyorum.

Nerden başlasam paylaşmaya bilmiyorum. O kadar çok şey aldım ki eve geldiğimde kendim bile hayret ettim aldıklarıma ama hepsi çok güzeller...

İki tane suni deri parça aldım. Bunlardan birisi düz bir parça, diğeri üzerinde işleme var, delikli bir parça. Düz olan parça yaklaşık 120 cm, diğeri ise 100 cm kadar. ikisinden etek yelek türü birşey çıkabilir diye ümid ediyorum. Bekleyecek uygun bir model bulana kadar.




Bu da tabiki kızım için çıtır çıkır kareli bir kumaş, elbise etek fırıl fırıl pır pır bir şey olmak üzere, yıkanıp ütülendi ve kumaş depomda yerini aldı.





Bunlar da tüller, renklerine bayıldım... Eminim, bunları ilerleyen zamanlarda kızım için yada belki kendim için bir şekilde kullanacağım.







Bunları kestim bile, kendime abiye bir elbise yapmaya çalışıyorum. Hiç abiye dikmedim. Hatta, kendime elbise bile dikmedim. Ben henüz acemi bir terziyim bu ilk denemem. Abiye dediğime bakmayın. Bildiğiniz kulplu bir elbise ama kumaş biraz elbiseyi abiye havasına sokacak. Niye hiç tecrübem yokken böyle bir "abiye elbise" çalışıyorum derseniz, cevabım şöyle, bu elbisenin kumaşı bana 2 TL'ye mal oluyor. Eğer güzel bir sonuç elde edersem dolabım güzel bir elbise kazanacak, olmazsa da güzel bir tecrübe kazanılacak.





Bu da bir abiye elbise, çok hoşuma gitti. bir şekilde dikeceğim. Aklımda bir model yok. Sadece kumaş çok hoşuma gitti, ve yine 2 ekmek parası verince, mutlaka stokta yerini alması gerekir diye düşünüp attım torbaya.




Bu bir batik viskon kumaş, yazın şöyle rahat rahat efil efil giyeceğim bir elbise olacak.




Pantalon olacak lacivert keten bir kumaş ve üzerine giyebileceğim bir gömlek/bluz olacak şifon. Çok yakında bitmiş halini paylaşacağımı ümid ediyorum. Çünkü ne dikeceğimi biliyorum. Burda dergisi sağolsun.



Bu da renkleri çok belli değil ama lacivert ve bej bir saten kumaş, elbise olabilecek büyüklükte bir parça. Defolu, defosu, bej desen üzerinde lacivert cizgiler var ama kocaman bir parça, çok da güzel ben de aldım. Elbise mi olur, gömlek mi olur ama birşey olur muhakkak.





Evet, işte bu haftaki alışverişim bu kadar. Ve söylemeden geçemeyeceğim, tüm bu alışverişim için 25 TL harcadım... Deymiş mi dersiniz?

Şimdilik benden bu kadar. Gidip, kestiğim ve dikmek için sabırsızlandığım elbiseme zaman ayırmaka istiyorum. 

Yakında görüşmek üzere....
Kendinize iyi bakın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder