Hürriyet

26 Mart 2013 Salı

Başım dertte!!!

Evet, kesinlikle başım dertte! Ve nasıl kurtulacağımı bilemiyorum.

Çalışma hayatımın devam ettiği dönemde evde internet bağlantısına ihtiyacım hiç olmadı. Zaten bütün gün internetin başındaydım, internet üzerinden yapılacak işlerimi gün içerisinde yapabilme şansım vardı ve evde de internete gerek görmüyordum.

Sonra, bir küçük ameliyat geçirdim ve 3 hafta evde kalmak zorunda kalacaktım, hem internetten uzaklaşmamak ve hemde evden şirket bilgisayarlarına bağlanarak işlerimi de aksatmamak için eve internet bağlatmaya karar verdim.

Bu süreçte çok da fazla alternatif yoktu. Ya da olanlar içerisinde, telefonla kayıt yapıp, bağlantı işlemleri için geldiklerinde de sözleşmeyi imzalatan bir tek Smile ADSL olduğu için, onlarda karar kılıp bağlattım. 

Ardan yıllar geçti, hiç bir sorun olmadan internet bağlantımı kullanırken, bir gün Smile ADSL'den bir müşteri hizmetleri görevlisi beni aradı ve uzun yıllardır aboneleri olduğumu bu sebeble de bana "ücretsiz olarak" bir D-Smart uydu alıcısı verebileceklerini söyledi ve alıcıyı bana gönderdi.

Alıcı getiren arkadaş, televizyonumuzun HD uyumlu olduğunu ve uydu alıcımızın da HD özellikli olabileceğini ve böyle bir uydu alıcısı getireceğini söyledi. Tamam dedim, D-Smart ile telefonda görüştük ücretsiz olarak HD uyumlu uydu alıcısı gönderildi ve kurulumu yapıldı.

Aradan geçen sürede ne eşim ne ben aylardır tarafımıza 10TL HD uyumlu uydu alıcısı fiyat farkı fatura edildiğini fark etmedik. Faturalarımızın niye yükseldiğini sorduğumuz da bize internet kullanım alışkanlığımızın değiştiğini, ve kota aşımımız olduğunu söyledi ve bize de bu söylenen gerçekçi geldi. Çünkü bu süreçte kızım büyümeye başlamıştı ve internetten onun sevdiği çizgi filmleri indirip seyrediyorduk. Ve bunun üzerine müşteri hizmetleri yetkilisinin önerisiyle paketimizi değiştirip daha yüksek bir yeni bir pakete üye olduk.

Ama yine eşim ve ben, kredi kartımızdan otomatik olarak alınan fatura bedelinin bize söylenenden 10TL daha yüksek olduğunu bir kaç ay sonra fark ettik. Yine hemen müşteri hizmetlerini aradık, HD uyumlu bir uydu alıcısı talep etmiş olduğumuz için bu rakkamı ödememiz gerektiğini söylediler. 

Ama bize ücretsiz olduğu söylendi onun için kabul ettik deyince amalar sıralandı ve ben de "tamam ozaman iptal ediyorum, alın alıcısınızı" dedim. Bunun üzerine   hem internet hem de D-SMART'ı iptal edebileceğimizi, yalnızca D-Smart'ı iptal edemeyeceğimiz söylediler. Tamam her ikisini de iptal edin dedim. İPtal departmanı 48 saat içinde arayacaktı ve aradılar, yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilediler ve bizden tahsil etmiş oldukları 10TL leri faturamızdan düştüler.

Bu arada, aradan geçen zamanda yine 10TL tekrar fatura edilmeye başlandı ve artık bardak taştı. Müşteri hizmetlerini aradım ve hem aldığım adsl, hemde uydu alıcıyı iade etmek istediğimi söyledim. VE aldığım cevap şöyle oldu, "vereceğimiz posta kutusuna ıslak imzalı dilekçenizi APS ile gönderdikten sonra isteğiniz işleme alınacaktır"

İnterneti de, uydu alıcısını da müşteri hizmetleri görevlisiyle telefonda yapmış olduğum görüşme sonucu evime kadar getirip hizmeti almamı sağlayan firma anlayışı, aldığım hizmeti iptal etmek istediğimde işi yokuşa sürüyordu.

Ama yılmadım, 12 Şubat tarihinde yazılı dilekçemi APS ile tarafıma verilen adrese gönderdim.

sonrasında defalarca aradım, ama gönderdiğim APS ellerine ulaşmadı diyerek beni oyaladılar. Sonra elimdeki gönderi bilgisi ile PTT'den sorguladığımda, gönderdikten 2 gün sonra ellerine ulaşmış olduğunu buldum ve tekrar aradım "aa pardon, arkadaşların gözünden kaçmış" dediler ve "ilgili departman beni 48 saat içinde arayacaktı"

Kaç 48 saat geçti bilmiyorum, Allah'tan yapılan görüşmeler güvenliğimiz açısından kayıt altına alınıyor da her seferinde bir önce görüşmemi kiminle hangi gün ve saat kaçta yapıtğımı görüyorlar ama, yine 48 saat sonra aranacağım söylenerek telefon kapatılıyor.

Yapılan bir çok telefon görüşmesinden sonra Mart ayı başı geldiğinde hala iptal işlemi gerçekleşmedi. Mart ayı ortalandı, 13 Mart'ta bana bir fatura daha geldi. Bu gelen fatura şaka gibiydi, D-Smart faturası gelmişti bana. Benim uğruna internet bağlantımı iptal ettiğim, kurtulmaya çalıştığım D-Smart bana fatura göndermişti bu sefer de. Hem de 29,90TL.

Yine sarıldım telefona, derdimi anlattım, müşteri hizmetlerinden görüştüğüm kişi beni fatura departmanına aktardı, onlara da durumu bilmem kaçıncı defa anlattım ve sanırım anlaşıldım diye sevindiğim bir cevap aldım. "Faturam iptal edilecekti"

İptal edild mi peki?

HAYIR! HALA FATURAM İPTAL EDİLMEDİ. İPTAL EDİLECEĞİNİ SÖYLEDİKLERİ FATURA YİNE KREDİ KARTIMDAN ÇEKİLDİ.

Yine aradım, yine derdimi anlattım ama yine 48 saat içinde aranacağım söylendi. Arandım mı?

HAYIR!

Şimdi yine telefondayım derdimi anlatmaya çalışıyorum. 
Becerebilecek miyim 

HAYIR! 

Ümidim var mı? 

HAYIR!

Bu iş tatlıya bağlanacak mı?

HAYIR!

yakında kendimi D-SMART'ın önünde bayrak direğine bağlayacakmıyım?


YA - PA - Bİ - Lİ - RİM!!!

Bundan çıkarılacak dersler!

1- Bir daha asla telefonda kredi kartı garantisi vererek bir işlem yapılmayacak
2- Bir daha asla siz bizim iyi müşterimizsiniz sizin için bir ücretsiz bir ürün gönderiyoz, dendiğinde HAYIR, ASLA denecek

Sonuçta, herşey elimizin altında, neyi almak istiyorsam gider alırım. Kimsenin bir lütuf yapıyormuş gibi yapmasına gerek yok. Elinizi veriyorsunuz değil kolunuz tüm vücudunuzu sömürüyorlar.

umarım, sizlerin bu tür bir deneyimi olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder