Hürriyet

4 Şubat 2013 Pazartesi

Kendime şal örüyorum

Uzun zamandır kendime Haruni şal örmek istiyorum ama açıklaması beni çok korkutuyordu o yüzden de hiç denemeye cesaret edemiyordum. Bu aralar üyesi olduğum Hanımeli formunda bir kaç arkadaş bu şalı örmeye ve ördüklerini de paylaşmaya başlayınca ben de kendimi en azından bir deneyeyim bakalım derken buldum ve elimin altındaki ilk ipi alıp başladım denemeye. Aslında bildiğimiz, pek çok uygulamasını da yaptığım bir model kullanılıyor bu şalda ama yanlardan ve ortadan sürekli arttırıldığı için o artan ilmekleri kontrol edip toparlayıp örneği devam ettirebilecek kadar örgü ustası olmadığım için cesaret edemiyordum. Neyse, dediğim gibi, elimin altındaki bir ip ve şiş ile oturdum bilgisayarın başına ve başladım, 1 ör, 1 dola, ikisini 1 ör filan derken bir baktım, aaa ben bu şalı örmeye başlamışım ve ipim de muhteşem güzel görünüyor hemen resimleyip hem forumda hem de burada paylaşmak istedim. Umarım başladığım hızla bitirmeyi başarabilirim.





Şalın orjinali Emily Rose'a ait, Ravelry' de bir çok kişinin ördüğü Harunileri görebilirsiniz.

Bu da benim Harumi şalım. daha başında sayılırım ama hızla ilerlemeyi ve bitirmeyi ümid ediyorum.



İpim Nako Vals, %100 premium akrilik bir ip ve 7 numara şiş kullanıyorum. Serin bahar ve yaz akşamlarında sarınıp sarmalanmak için güzel olacak diye düşünüyorum, siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder