Hürriyet

13 Şubat 2013 Çarşamba

çok beğendim, kendime de yapacağım

bir sürü şey yapmak istiyorum, örmeyi çok istediğim bir sürü model var hem kendim hem kızım için, kızım ve kendim için de dikmeyi planladığım bir sürü şey var ayrıca evim içinde örmek ve dikmek isteğim bir dolu şey var, bu arada tığ ile yapmayı da istediğim bir çok örnek var. Bunların hepisini ne zaman nasıl yapacağımı bilmiyorum ama yapacağımı biliyorum.

İşte yapmayı istediklerimden biri, takipte olduğum Attic24'ün blogunda buldum. Kendisi blogunda yapılışını adım adım fotoğraflayıp paylaşmış. Bence hep bütün yaptıkarına bakın hem de bu kapı süsünün.




Bu da başka bir uygulama, ama maalesef bunu kaydederken hangi siteden aldığımı not etmemişim, bilen gören varsa ve bana haber verirse çok sevinirim.




Yapılacaklar listesini kabartanlardan birisini sizinle paylaşmış oldum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder