Hürriyet

4 Şubat 2013 Pazartesi

Bu da kızımın "Silver Cardi"si

Geçtiğimiz günlerde çok sevdiğimin arkadaşlarımın bir kız bebek beklediğini öğrenince örüvermiştim bir tane yelek onun için. Bu yeleği hep çok beğenmiştim de bir türlü kısmet olmamıştı örmek kısmet yeni gelecek bebeğeymiş demiştim ama örerken daha kızım için de bir tane örmeyi kafama koymuştum. İşte ördüm bitti ve kızım giydi bile. Hatta biraz boydan kısa yapmışım, uzatmam lazım ama kızımın üstünden çıkartamıyorum sürekli beyaz yeleğimi giyeceğim diyor. Neyse, bugün yarın o uyurken filan bir ara elime alıp etek boyunu 3-4 parmak kadar uzattığımda çok daha iyi olacak.

Bu yeleğin orjinali  Kristiina Temin' e ait, ama Türkçe açıklamasını herzaman olduğu gibi hanımelim formunda buldum. Açıklamaları ve paylaşımı için sevgili Sercan'na çok teşekkür ediyorum. 




Bu yeleği Nako Nakolen ile ördüm, %50 yün %50 premium akrilik bir ip ve 5 numara şiş kullandım. Yeleğin açıklaması 1 yaş için verilmişti ama ben yine ipimin ve şişimin kalınlığına göre, kızım için uygun boyutlara getirmek için biraz sayılarla oynamak zorunda kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder