Hürriyet

23 Şubat 2013 Cumartesi

benim yeni kırmızı ayakkabım

Kırmızı ayakkabı gördüğüm zaman dayanamam. Çoçukluğumdan beri böyle. Nerde ne zaman bir kırmızı ayakkabı görsem hemen alıp giymek isterim. Çok uzun yıllar yetişkinlerde kırmızı ayakkabı pek bir garip kaçıyordu. Bakmayın şimdilerde renk renk ayakkabıların vitrinleri süsleyip günlük hayatımızın içine girmiş olmasına. Çok değil bundan 8 - 10 sene öncesinde yoktu böyle bir renk çeşidi ve kullanımı ayakkabılarda bizler için. Ama her nasılsa ben bir kırmızı ayakkabı edinmeyi başarmıştım kendime o yıllarda ve çok severek uzun zaman kullanmıştım garip bakışlara aldırmadan.

Neyse ki o günler gerilerde kaldı ve gardrobunda kırmızı ayakkabısı olmayana garip bakıldığı günlere gelindi ama işte ne olduysa oldu ve benim kırmızı ayakkabı hevesim geçti gitti. Onca yıl arayıp bulamadıktan sonra ve bulduğumda da garip bakışlara rağmen mutlulukla giydikten sonra şimdi ortalık kırmızı ayakkabıdan geçilmiyor ama benim kırmızı ayakkabı keyfim kalmamıştı.

Ama öyle değilmiş, dün avare avere bir alışveriş merkezinde gezinirken, kızımı okuldan alacağım saati geçiriyordum ki kocaman bir panoda kırmızı bir ayakkabı ile indirim afişi hazırlamış olan mağazanın önünde buluverdim kendimi ve hemen girdim içeriye buldum ayakkabıyı ve denedim. Sonrasında kasanın önünde ödeme yapıyordum yüzümde kocaman bir gülümseme ile. Gülümsememin en önemli nedeni ayakkabımı çok beğenmiş olmam ve ikinci ve belki de en önemli diğer nedeni ise fiyatı.... 19,90TL gerçekten de güzel değilmi?


ayakkabımın görselini ayakkabıyı aldığım mağazanın internet sitesinden aldım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder