Hürriyet

29 Ocak 2013 Salı

Silver Cardi

Çok sevdiğim bir arkadaşımın kızı olacakmış, onlar adına çok sevindim. Gelecek bu bebek haberi beni çok sevindirdi ve hemen bebeğin ceyizine bir şeyler yapma istediğiyle aldım elime şişlerimi ve ipimi. Ve gelecek kızımıza Silver cardi ördüm.Modelin orjinal modeli Kristiina Temin' e ait, ama Türkçe açıklamasını herzaman olduğu gibi hanımelim formunda buldum. açıklamaları ve paylaşımı için sevgili Sercan'na çok teşekkür ediyorum. Açıklama 1 yaş bebeği için verilmişti ama ben öreceğim ip ve şişe göre biraz sayılarla oynadım ve sonuçtan da çok memnun kaldım. 

Kullandığım ipim Ayda marka, yıllar önce alınmış ve kullanılmayı bekleyen iplerden birisiydi. Geçtiğimiz günlerde kızım için aynı ip ile February Lady yelek  örmüştüm hala elimde bir kaça yeleklik ipim var. 




Şimdi kızım için de bu yeleğin beyazını örmeye karar verdim. Onu da bitirir bitirmez hemen paylaşacağım burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder