Hürriyet

6 Aralık 2012 Perşembe

Motif etkinliğimiz başlıyor

eveet!!! katıldığım ilk motif etkinliği başlıyor.
İlk 25 motifimi Ocak ayı içinde sahibine göndermek üzere öreceğim. 

Bu etkinliği Hanımeli Forumu'ndan sevgili Ayfalcısı düzenledi ve kendi bloğu stitchland.blogspot.com da da bu etkinlikle ilgili çok detaylı bir mesaj yayınladı. Hem etkinlikle ilgili yazmış olduğu ayrıntılı mesaja hem de yaptığı harika örgüleri görmek için bloguna uğramanızı tavsiye ederim. 

Bu etkinlikte Nako Bonbon Lüks'ü kullanacağız. Benim motiflerim yeşille başlanacak ve sonrası ören arkadaşlarıma kalmış, nasıl isterse gönülleri öyle örecekler.


   


Ama bana gelen motifleri ben birleştirirken , ki ördükçe birleştir metodu (join as you go method) ile bir başka renk kullanacağım. Henüz karar veremedim hangi renkle yapacağıma. Zamanı gelince motifler elime geçince alternatiflere bakacağım artık. 

Ördükçe birleştir  tekniği (join as you go method) ve pek çok tığ işi tekniği için http://www.craftyminx.com'u takip ediyorum. Bu etkinlik sırasında da buradan çok faydalanacağımı düşünüyorum.  

işte, örülen motifleri birleştirme tekniklerinden biri:



Benim öreceğim 4 arkadaştan ikisinin renkleri belli oldu. Nako'nun sitesinden ürünlerimi sipariş etmek için diğer iki arkadaşın da tercihlerini bildirmelerini bekliyorum. Bir an önce siparişimi tamamlamayı ve ürünlerin gelmesini istiyorum motiflere başlamak için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder