Hürriyet

4 Kasım 2012 Pazar

Bir şal daha ördüm

Bu aralar buraya pek uğrayamıyorum. Bayram telaşı koşturmacası derken, yapılacaklar işlerden fırsat bulamadım. Ama işte burdayım. 

Buraya uğrayamadım ama boş durmadım. Geçtiğimiz günlerde eklediğim şalımı çok beğenerek  örmüştüm ama daha açık bir renkle daha güzel duracağına inandığım için hemencecik, sıcağı sıcağına bir tane daha ördüm 

Bu şalım, tesadüfen ziyaretimize gelen çok sevdiğimiz ve çok uzaklarda yaşayan sevgili aile dostumuza armağan oldu. 


şalımı henüz gerdimeden resimlemiştim, gerdirdikten sonra maalesef resimleyemeden sevgili Harika teyzemin omuzlarında yerini aldı.

umarım iyi günlerde keyifle ve mutlulukla giyer. 

Bu şalı hanimelim.net forumunda paylaşan ve örmeme yardımcı olan herkese tekrar teşekkür ederim. Şalın örneği raverly.com adresinde ama Türkçe açıklamasını hanimelim.net sitesinde bulabilirsiniz.

Bu şal için Nako Colormatik kullandım ve 4.5 numara şiş ile ördüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder