Hürriyet

21 Eylül 2012 Cuma

İki Renkli Hırka


Günaydın, bu sabah İstanbul'a tam anlamıyla sonbahar havası geldi. Kızım bile "anne bu sabah sonbahar mı geldi" diyerek uyandı. Az sonra yağacak yağmuru haber veren bulutlu, kasvetli havayı görünce.

Hava böyle olunca tabi hemen çekmeceler, dolaplar açıldı, mevsime uygun giyecekler saklandıkları yerden çıkarılıp yerleştirilmeye başlandı.

Örgü örmeyi, örgü sitelerini gezmeyi, gördüklerimden etkilenip hemen yapmak için planlar yapmayı seviyorum. Beğendiklerimi hemen not ediyorum bir kenera. Tekrar tekrar dönüp bakmak ve örmek için. Önceleri kendim için, evim için, eşim ve tüm ailem için birşeyler örmeyi çok seviyordum ama artık öncelikle kızım için örüyorum. Ve esas onun için örüyor olmak beni çok daha mutlu ediyor.

İşte yine öyle bir kenara ayırdığım bir internet sitesinde gördüğüm hırkayı kızım için ördüm. Tesadüfen evde çok benzer renklerde iplerim vardı. Yaz başıydı ördüğümde, kızım henüz giymedi ama artık mevsim geldi ve kışlıklar yavaş yavaş dolaplarda yazlık giysilerin yerini almaya başladığı bu günlerde bu hırkada saklandığı yerden çıktı ve dolapta yerini almadan önce resimlendi.

Ben çok beğenmiştim örneği, kendim için düşünmüştüm ama dedim ya elimde çok uygun iplerim olunca ve miktarları da kızıma göre olunca hırka kızımın oldu ve kızım da çok beğendi. Hırkanın tek kusuru var, hırkanın eteğinde kullandığım ipliğin kalınlığı ile devamında kullandığım ipliğin kalınlığı pek birbirini tutmadı ama yinede fena değil ne dersiniz? 



Kullandığım her iki iplikte Nako'nun, ancak elde kalan iplikler oldukları için tam ürün isimlerini maalesef bilemiyorum.

Kızımın hırkasını giydiği günde resimleyip burada yayınlayacağım. Üzerinde çok daha güzel duruyor..

Şimdilik hoşçakalın, yakında görüşmek üzere,
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder