Hürriyet

28 Haziran 2012 Perşembe

Artık Kızım İçin Örüyorum

Merhabalar,

Örgü örmeyi her zaman sevdim. hayatımın her döneminde elimin altında bir yumak bir çift şiş bulunmaktaydı. Ama çalışırken çok arzu etmeme rağmen yapmak istediklerimle yapabildiklerim doğru orantılı değillerdi.

Atkılar, şallar, yastık türü, çok el oyalamayan ama beni dinlendiren sonunda keyif veren birşeyler üretmek her zaman bana iyi geliyordu.

Artık evdeyim, gerçi şimdi de 3,5 yaşındaki kızım Eda, benim çok fazla şişle tığla zaman geçirmeme izin vermiyor ama, bu sefer onun için birşeyler örmek üzere daha istekli olduğumu söyleyebilirim.

Bu blogda onun için ördüklerimi, internet üzerinden bulup da örmeyi arzu ettiklerimi ve kızımla yaşadıklarımı paylaşmak istiyorum. Ayrıca ev dekorasyonu, evde kendi kendimize yapabileceğimiz değişikliklerle ilgili fikirleri de paylaşmayı arzu ediyorum.

Bakalım, yola çıkıyorum, bu blogla neler yapacağım. benim ilk günüm, ilk heyecanım

yakında görüşmek üzere